Hallo alle sammen!

Hello, min kjære bestvenn har bedt meg gjøre henne en tjeneste. Å blogge for henne. 

Jeg kan vel begynne med hvordan jeg og Cristine kjenner hverandre. Vi begynte i førsteklasse sammen på Berg skole. Vi var 4 jenter i klassen, og selvfølgelig blir vi ganske close av den grunn, selvom vi har møtt på noen bumps in the road iløpet av disse 11 årene. Vi har alltid gått på samme trinn, men har egentlig aldri gått i samme klasse. Hun har alltid gått i B og jeg alltid i A. Men så begynte vi på ungdomskolen, og endelig var det vår tur til å være sammen heletiden. Det var idyll for alle pengene. Men… Til skrekk og gru for alle sammen, valgte jeg å bytte skole de to siste årene. Vi var redde for å miste kontakten. Og selvom kontakten ble mindre, så har vi greid å fortsatt holde sammen. 

Nå går vi jo på samme skole, men jeg går en annen linje. Det er kos å være tilbake med mine venner fra langt tilbake, men selvfølgelig fint å få nye også. Jeg er veldig fornøyd med klassen min som bare er på 14 personer, i motsetning til Cristine som er forever alone 🙁 (Phht… Neida). Men jeg savner klassen fra ungdomskolen. Fra 8 klasse. Jeg ser mange av dere som jeg ikke har snakket med på to år, og vi sender ikke et blikk engang. Jeg oppfordrer alle som gikk i klassen min før til å sende meg et blikk, bare så dere får vite at jeg husker dere, og at jeg savner dere.

 

 

                         

          – Camilla

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg