BananaRaspberry

Hei alle godt folk. Idag har jeg kommet meg igjennom nok en dag. Kvelden igår var veldig vond og jeg gråt masse masse.. Det er et stort tomrom å ikke skulle ha bestemor rundt meg lengre. 
Når jeg våknet idag, så føltes det ut som at jeg hadde verdens verste “hangover” siden jeg var så sliten etter kvelden igår. Jeg valgte å ikke dra på gymmen, for kroppen ville ikke noe. Jeg klarte derimot å komme meg ut på en liten jogge/gåtur, det er jeg fornøyd med altså. Laget en kjapp og enkel smoothie på dagen idag, deilig med noen friske fristelser. Kvelden ble tilbringt på jobben og jeg føler meg kjempe heldig som kan jobbe masse. Når jeg er på jobben så skrur jeg automatisk av følelsene mine og jeg kommer meg igjennom nok en dag. 

— Oppskriften —
 ♥ 1 banan 
 ♥ Håndfull med fryste bringebær 
 ♥ 100g Mager Kesam 
 ♥ 1dl Vann

 ♥ Snapchat: Cristines  ♥  Instagram: Cristines_95  ♥
-Kisses Cristine

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg