Outfit – Pink Metallic

Hei flotte mennesker<3 Tusen takk for all støtte på forgje innlegg. Det varmer et hjertet i en litt tung tid.


Idag tenkte jeg å dele outfiten min fra lørdagen som var, da det var klart for tidenes senterfest. Den kule veska og genseren jeg brukte er å finne på Bikbok. Som den matche guri jeg er, så hadde jeg samme farge på negler, lepper og veske. 
Jeg var veldig usikker på om jeg skulle være med på senterfesten eller ikke, ettersom tilstandene var slik de var. Jeg veit at bestemor hadde blitt skuffet om jeg droppet å dra fordi hun hadde tatt sitt farvel en uke før, hun visste hvor mye jeg gledet meg til dette. Kvelden var fylt med glede, latter og noe godt i glasset. Jeg hadde med kamera og tok vel x antall bilder, som jeg tenker å dele med dere snart. Så keep checking my blog, Hehe. Senterfest er forresten en fest for alle vi som jobber på stortorvet i Kongsberg, så det var mange mennesker tilstede og høy stemmning.


Snap:cristines ? Instagram:cristines_95
-kisses Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg