Den gang da, seks år siden

Jeg veit ikke helt hvorfor, men for noen dager siden bestemte jeg meg for å bla igjennom arkivet mitt på bloggen. Der fant jeg mange gammle innlegg, som jeg har helt glemt at jeg skrev. Det morsomste jeg fant ut av, var at jeg skrevet mitt første blogginnlegg den 20august2011. Wow, det er 6år siden. Denne bloggen har jeg fra tid til annen blogget på litt her og da i 6ÅR.

6år er lenge. Jeg mener jeg starta på videregående da, å jeg var drit klein over å ha en blogg. For hvem blogga, hvem trudde man at man var liksom??!! Innerst inne så elska jeg det, jeg digga å kunne få tilbakemeldinger, dele hverdagen og tips. Jeg elska å skrive, for å skulle tømme hode.

Bloggen min har jo forandret seg gjennom tidene, jeg har forandret meg. Jeg har gått gjennom forskjellige faser i livet som har formet meg, men jeg er glad i den personen jeg har blitt.

Jeg har blitt mer åpen, jeg forteller dere mer personlige ting. Jeg liker å skulle åpne meg for dere, jeg liker å skulle dele følelsene mine. Jeg liker å vise dere at livet er ikke bare "good", vi har dårlige dager og perioder. Det er viktig å huske på!

Seks år har flydd forbi, og jeg veit egentlig ikke helt hvor de årene har blitt av. Jeg håper hvertfall at jeg kan ha seks nye fine år her på bloggen. At jeg kan klare å holde den fine røde tråden og ikke slutte helt ut av det blå. Jeg elsker hva jeg driver med so far, så hvorfor ikke prøve å holde fast i det man liker.

Takk for seks år her på cristines.blogg♥♥

Snapchat: cristines – Instagram: cristines_95

8 kommentarer

Siste innlegg