Friske fristelser

ååå, jeg har fått helt dilla på smoothie den siste tiden. Ikke bare er det superenkelt, men det er jo supergodt, sunt og det perfekte lille mellommåltidet. Anbefalt er “fem om dagen”  noe jeg trur neste alle veit, for dette har hvertfall jeg hørt siden jeg var liten. I smoothien har du muligheten til å få i deg endel av disse såkalte “fem om dagen”. Frukt og bær er ikke bare godt, men det inneholder masse vitaminer, mineraler, antioksidanter og fiber som er godt for kroppen. 

Jeg veit mange bruker masse yoghurt, juice og andre ting for å spice opp smoothien, men her kan du lure på deg mye mere kalorier, sukker og usunnheter i sunnhetene. Personlig så blander jeg kun fryste bær og frukt med vann. Mikser alt rundt og vipps så har jeg en deilig frisk smoothie, som går ned på høykant. Hva har du i smoothien din? ♥


Vi blogges seinere. Imorgen blir det full jobbdag, jeg slutter på jobben med barna kl.15 og starter på den andre jobben kl.16. Her går det unna. Følg dagen min på snapchat (cristines) og bilder blir lagt ut på instgram hver dag under (cristines_95). HER kan du like facebook siden min. 

xx Cristines

 

4 kommentarer

Siste innlegg