3timer med ingenting..

Idag fkk jeg en sikkelig pangstart på fridagen min. Hadde så mange planer, men det gikk ganske i vasken..Våknet glad og blid da solen skimte inn vinduet mitt. Frokost (check) og treningstøyet var på, men hvor var bilen jeg skulle få bruke idag? 
Det viste seg nemelig at det var noe galt med bilen til mamma, så hun hadde tatt reservebilen. Jeg bor ganske på landet og opp i skogen, så bil er helt nødvendig for å skulle komme seg fra A til B. Søstern min var ganske morgengretten, så det var ikke snakk om at jeg skulle få låne bilen hennes. Lå på gulvet i fortvilelse og tenkte “hva faen skal jeg med et stort fint hus når jeg ikke har bil engang”, og lå her ganske lenge. 

3timer seinere dro jeg, storesøss og lillesøss til byen. Jeg på trening og dem for å fikse noen småting. Markløft idag var forresten så morsomt, jeg har heldivis ikke mistet noe styrke på disse ukene uten trening. Ble besøk av Camilla litt seinere og det var superkoselig, men også veldig etterlengtet. Trur vi snakket i et sett fra tre til åtte og vi laget en super digg salat. Dagen endte veldig fint, tross en litt vrien start på dagen. 
Imorgen er det back to work, så vi blogges litt seinere i uken. Hvordan har dagen din vært? 

6 kommentarer

Siste innlegg