Sommerferie uten å egentlig ha ferie!


Nok en spennende uke er igang og nok en gøy dag på jobben er over. Uka som var og uka nå er det jeg som har ansvaret på Bikbok, og det er veldig gøy!! Det beste er jo at jeg kan får muligheten til å jobbe hver dag + holde meg oppdatert på alle varene som kommer. Jeg har tre uker ferie fra den andre jobben nå og da hadde jeg kjempe lyst til bruke de ukene på bikbok, selvom jeg har ferie. Uansett ferie eller ei, så er jeg fornøyd og det er hva som teller.  

Etter jobben idag så fikk jeg gjort litt nødvendig handling av mat, medisiner og riktige lyspærer til lampa over stuebordet. Kjøpte også med meg sushi til middag da jeg var ganske sliten og krefter til å kokkelere ikke stod øvert på ønskelista mi. Nå ligger jeg rett ut på sofen siden formen min er ikke er helt i 100, men jeg må bare sammle på alle krefter jeg har. Håper du koser deg med litt ferie, skal du noe gøy?

Blogges seinere, xx CristineS


 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg