Snart kan jeg leve bedre


 Ååå, Gud så deilig det skal bli med et splitter nytt hus. Jeg gleder meg til alt blir ferdig, jeg gleder meg til at byggelånet blir et “vanlig” lån og til at jeg skal leie ut 1/4 av huset for å få litt ekstra inntekter der.  Selv skal jeg bo i 3/4 av huset og jeg har så mye plass til kun megselv og alle tingene mine. Jeg har så mye plass at jeg skal lage mitt eget SMINKE/KLES rom. 

Gårsdagen ble brukt på IKEA med mamma og jeg svidde av over 6000kr på noen timer. Utrolig men sant så har jeg nesten alt jeg trenger til huset mitt nå. ELLER jeg har ikke mitt elskede selfiekamera, det er noe jeg ikke har penger til å skulle prioritere nå. Jeg jobber virkelig ræva av meg 24/7 for å få alt til å skulle gå rundt, men jeg forvendter bedre økonomi og bedre tid om en liten stund. 

Hard work pays off

Det ordtaket passer veldig godt slik som ting er nå også gleder jeg meg veldig til sommeren. Jeg har en uke HELT fri, da skal jeg være med vennene miine, drikke vin hele dagen og kose meg med mat og musikk. Det er også 2 uker i sommer som jeg befinner meg på Bikbok hver dag og har ansvaret for shappa, så det blir helt amazing gøy og veldig spennende!! Skal også være på den andre jobben i nesten en uke sammenhengende. Utenom alt dette så har jeg planer om å kose meg, jobbe masse, fikse alt ferdig i huset mitt, nyte sol og sommer. TjoHEI <3 

BTW: På Bikbok kongsberg har vi nå lagertømming + salget. Masse varer på 29kr, 49kr,79kr, 99kr og 50%. Løp og kjøp, lagertømmingen startet idag, men fortsetter imorra og på Lørdag også.

Vi blogges, xx Cristine 

6 kommentarer

Siste innlegg