Spar penger på HAPPY DAYS

Er det en ting jeg virkelig verdsetter så er det tilbud. På en måte hater jeg tilbud hvis jeg bare kjøper for å kjøpe, men når jeg skal ha noe uansett da er det gull. Etter jobben idag så skulle jeg en kjapp tur innom Stortorvet i Kongsberg for å se om jeg kunne finne litt ting til huset, det greide jeg såklart. Var innom Christiana Glasmagasin og her var det -30% på alt av glass og jeg fikk -25% på formene fra Rosendahl. Sparte nesten 200kr og betalte bare 520kr for alt jeg kjøpte fra Rosendahl. Jeg har endel fra Rosendahl allerede, blant annet mange rødvinsglass, vannkarafell, og noen hvitvinsglass. Ønsker meg mere fra Rosendahl etterhvert, men det får jeg til etterhvert som tiden går. Suste meg gjennom senteret og gikk innom Kid helt på slutten. Der hadde de -50% på alt av servietter/lys, det var knall for det trenger man alltid. Betalte bare 190kr her noe som da vil si at jeg også sparte 109kr. Jeg er strålende fornøyd over dagens kupp!
Gleder meg til å etterhvert pakke ut alt jeg har, inn i det nye huset!! Tipp topp tommen opp for TILBUD <3 





FØLG MEG: Instagram(Cristine_95) Snapchat (Cristines) Facebook(HER
-xx Cristine 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg