ME-TIME, en dag i studio


Heihei, God morgen. 


Gårsdagen var helt herlig. Jeg startet dagen min på hårsalongen Chic i Hokksund, og hva er vel bedre en en kopp te på morgenkvisten samtidig som at noen duller med håret ditt. Jeg satt å slappet av i litt over 3 timer, mens jeg ble klippet, stripet, vasket og stylet. 3 timer i godt selvskap av Astrid Camilla som fikset meg. Håret mitt trengte en oppgradering. Masse slitte tupper som vi kvittet oss med, la litt striper og gjorde hele hårfargen min kaldere. Håret mitt kan noen ganger se orange ut siden det er så varmt, men nå ble det helt tipp topp. 

Astrid Camilla har jobbet som frisør i 9 år, men byttet over til en annen salong Chic for ikke lenge siden. Jeg likte meg veldig godt her, men så fikk jeg faktisk litt sjokolade å knaske på også. Etter alt var ferdig så kunne vi ha det litt gøy med å style håret mitt også. Alt for å bli dulla med, kunne sikkert sittet der hele dagen. Jeg er veldig fornøyd, og burde garantert starte å gå til frisøren oftere. Kjøpte såklart med meg litt forskjellige hårprodukter da de hadde 2 for 1 på alt nå. Så ble en varmebeskyttende spray, hårspray, shampoo og balsam. Litt nye produkter for mitt nye og sunne hår.

Må bare legge til at jeg ALDRI pleier å være hos frisøren, trur jeg har vært hos frisører under 10 ganger i hele livet. Noen ganger er det godt å unne seg noe annet en bare klær og sminke. Skulle ønske jeg kunne fylt på med vippe exstension hver 3 uke, det hadde vært utrolig digg. Får satse på at økonomien blir bedre etterhvert, haha. Enn så lenge så får jeg nyte det jeg har og leve i øyeblikkene. 


Er du ofte hos frisøren? 

-xx Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg