#9 Uken som gikk

Ukens høydepunkt

Toppen av alt er helt klart tattoveringtimen min som jeg hadde på mandagen. Blir alltid like glad og gira når jeg har time hos flinkeste Christine (ChristineMarieTattoo på Instagram). Er litt sykt og tenkte på at i sommer så hadde jeg ingenting på armen min, men nå er armen snart dekt. Gleder meg til å bli ferdig, da er det bare å planlegge hvor jeg skal fortsette og spare litt mer penger. Har ganske masse planer.

Ukens nedtur

Uken min har vært helt super. Har faktisk ikke noe negativt å si. En super fin uke med familien i Spania. Eneste negative må vel være at jeg har måtte passe på å ikke få sol på den nye tatoveringen min. Jeg hadde med bandasje som bare kunne surres rundt når vi var i solsteika, alltid forberedt.

♥ Ukens opptur

Dro nedover til Spania og møtte familien der. Har vært noen late dager med sol, gåturer, middager, vin, shopping, latter og kos. Reiste nedover på tirsdagen og drar hjemover imorra. En uke ferie, det er lenge siden.

Ukens låt

Låten "you dont know me" av Jax Jones. Hekta på denne, går på replay 24/7.

Ukens serie

Åå, gleden min ble stor da jeg fant sesong 6 av Pretty Little liars på Netflix. Har sett alle sesongene to ganger før, men jeg blir ikke lei. Mener det er i april nå at siste del av sesong 7 kommer ut. Jeg gleder meg masse. Har hvertfall klart å sett hele sesong 6, iløpet av denne uken i Spania. Upsi.

Ukens treningsøkt

Det nærmeste jeg kommer trening uken som var, er gåturer rundt i Spania. På onsdagen så dro jeg ut på langtur aleine og knipset noen bilder her og der. Var borte i rundt 3timer, musikk på ørene, alle menneskene og et annet miljø rundt meg. Jeg liker sikkelig godt å dra på turer aleine og utforske litt.

♥ Ukens innkjøp

Har ikke vært de største innkjøpene her i Spania, men jeg fant noe som har marmor-mønstre på seg. Har dessverre pakket kofferten nå, men kan vise når jeg kommer hjem.

Ukens quote

"Borte bra, men hjemme best"

Ukens Insta-bilder

Håper du har hatt en flott uke og starta den nye uken på en god måte. Ha en flott mandag videre! <3

Følg meg på sosiale medier. Instagram: cristines_95 og Snapchat: Cristines

-xx Cristine

13 kommentarer

Siste innlegg