En uke jeg gjerne ville tatt på “REPLAY”

God morgen 🖤 dette har vært en veldig fin uke og dagene mine har "hoppet" seg videre før jeg har rekt å tenkte at den er over.

Jeg har vært med på valentinsdate med den supre venninna mi Hilde og vi så på fifty shades of grey og stappet i oss snacks. Ligget mye i senga og har nesten ikke hat krefter til å sette på en klesvask. Starter nå å bli ca to måneder siden jeg ble "syk", venter fortsatt på svar om noen prøver hos Legen. Jobb såklart, treningen har jeg måtte ta pause fra (men skal prøv litt igjen idag, gleder meg).

Endelig så kom helgen, jeg og min bestevenn har hat jobbfri, så det var kjempe deilig å tilbringe tid sammen igjen. Fredagen så dro vi på kino og så på fifty shades darker. Utenom at 80% av filmen handle om puppene til Anastasia og vi fikk se rumpe til Christian sånn ish 4ganger, så syntes jeg personlig at filmen var sånn passe. På lørdagen skulle vi på en stooor bursdagsfeiring i Sande. Bursdagsbarnet Mads hadde leid lokale og vi var nok oppi 100stykker. God stemning og mange av menneskene som jeg ble kjent med når jeg bodde på Bali kom også. Kjempekoselig!! Skulle gjerne levd i denne dagen one more time. Jeg, Sara og Hedda avslutta dagen vår på utestedet Z som ligger i Drammen. God stemning og høy partyfaktor!

Fine bursdagsbarnet, Mads

Søndagen var vi alle veldig trøtte og slitne. Vi var ikke hjemme i kongsberg før 4-5 tiden. Jeg og Sara dro på basketkamp, og heiet på Miners som er laget i byen vår. Utrolig kjedelig at det ikke ble noe jubel på slutten, det var ET poeng som skilte dem…

Uken og helgen min har vært helt super, hva har du gjort i helgen??

-xx Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg