#4 Uken som gikk

♥ Ukens høydepunkt 
Alt i alt så har jeg hatt en veldig fin uke, men kanskje i overkant av litt mye jobbing. Jeg fikk hvertfall tid til å være med litt på bursdgsfeiring på lørdagen, til min gode veninne Camilla som jeg har kjent i 16år. Hun feiret i huset til mammaen hennes, og der er det år siden vi har vært, det bringte frem mye minner. Følte nesten jeg ble kasta litt tilbake til gode gammledager, når vi alltid var med hverandre hjem. Hun hadde varte opp med masse god mat og deilige desserter. Det var god stemmning rundt bordet, og et par av guttene var virkelig i farta. Masse sang, haha. Super koselig at jeg fikk litt tid med dem før jeg måtte på jobb.

 

♥  Ukens nedtur
Føler at jeg ikke har nok timer i døgnet til å gjøre alt jeg vil, skulle gjerne hatt litt bedre tid til å være med vennene mine eller å svare på alle meldingene. Største nedturen denne uka er at over halvparten av måndeslønna mi gikk til å betale ned huslånet mitt, og huset er ikke engang ferdig bygget. HUS? jeg skal forklare det  seinere engang
 

♥ Ukens opptur
Fikk muligheten til å snakke og hilse på noen av elevene jeg går i klasse meg. Jeg vil påstå at jeg er ganske sosial av meg, og jeg liker å snakke med mennesker og høre på hva du vil si. Takk til deg som kommenterte at du syntes jeg er flink til å skrive og til deg som kommenterte at du digga alle ringene jeg hadde på meg. Lørdagen etter jobb var også veldig bra, ble en liten spontan tur rundt på kjøpesenteret med flotte Hilde og den fine dattra hennes Emma. Alltid en fryd å tilbringe tid med dem. 
 

♥ Ukens låt
musicnodesmusicnodes
tjaaaaa. Må kanskje si sangen fra gruppa Little Mix med Shout Out to My Ex, blir alltid like revet med når denne dukker opp på radioene. Har også falt litt tilbake på en gammel sang fra selveste Eminem, nemelig Mockingbird og denne kan jeg veldig godt, haha. Nynner, koser meg og synger med mens jeg er på treninga. 

 
♥ Ukens serie
ååå, det har startet en ny serie på netflix nå som jeg syntes alle burde se. “RIVERDALE”.  Hvis du er av typen som elsker å se på High School drama, så er dette noe du burde se på. Serien varte i 45min og det skjer så mye, her er det bare å holde følge. Riverdale hadde sesongpremiære på fredagen, og det kommer ut en ny episode hver fredag fremover nå. Noe å glede seg til.
 

♥ Ukens treningsøkt 
3 dager i uka er jeg på trening, treningsøkten jeg hadde på onsdag var den beste. Da hadde jeg med meg Celine som treningspartner og vi fikk kjørt rumpe og bein ganske bra. Veldig støl dagen etterpå. Starter endelig å få tilbake styrken min, så klarte å ha 62,5kg i knebøy. Vi fikk også testet ut den berømte “booty builder” som jeg ikke liker å ta aleine, siden den er på en plass sånn at ALLE ser når du bruker den haha. God økt, og en sikkelig svetteøkt på trimsykkelen på slutten.
 

♥ Ukens innkjøp
Upsii, “spare penger”. Jeg liker veldig godt å unne meg litt nytt her og da. Dette fikk jeg tak i denne uka. Klær og solebriller er fra BikBok og sminke er fra Cubus.

♥ Ukens quote
“To all the girl that think you´re fat because you´re not a size zero. You´re the beautiful one. Its society who´s ugly”

♥ Ukens Insta-bilder
Kan ikke si noe annet enn at jeg liker å holde meg aktiv på instagram, men også snapchat. Det er veldig mange den siste tiden som har lagt meg til og det er utrolig koselig. Snapchat er cristines og instagram er cristines_95


-xx Cristine

 

5 kommentarer
    1. Fine fine Cristine❤ Gøy med slike innlegg!
      Hihi, jeg synger stadig vekk på Eminem sin Mockingbird selv, kjempefin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg