Klær i genrasjoner = Lykke

Den siste tiden så jeg jeg blitt utrolig dreven på å skulle låne ting fra Mamma, utrolig men sant. Jeg føler for å skulle pakke meg inn i store og komfortable klær. Om jeg gjør dette for mitt behov og velvær, eller fordi jeg har blitt en sikkelig frysepine den siste tiden; det veit jeg faktisk ikke. Apropå det å fryse. Jeg fryser sikkelig nå og hendene mine er iskalde, trur jeg må fyre på varmovnen snart. Er egentlig Apropå et ord og skrev jeg det riktig, hmm? 

Her om dagen fant jeg en god, stor og fin kosegenser. Mamma klaget på at jeg brukte den feil vei, men hva er feil? det er ikke noe lapp som sier hva som er riktig eller feil vei, så jeg gikk med den slik jeg ønsket. Ble ekstra glad da mamma fortalte at Bestemor hadde strikket denne til henne for mange år siden. Kan nesten si at denne har gått i tre genrasjoner nå, kanskje jeg har den til mine barn en vakker dag.
Vil også bare påpeke at noen av de fineste skattene jeg har, er ting jeg har funnet på loppemarket eller i second hand butikker. Har en sykt kul veske og en Levis bukse som ble gjort til shorts med litt pynt på, digger disse gjenstandene. Syntes det er veldig gøy når jeg finner noe fint, famlien min elsker å gå på loppemarkeder og auksjoner så dette er jeg vokst opp i.
Jeg elsker jo å shoppe og jeg shopper jo veldig gjerne masse på Bikbok (hvor jeg jobber) er ikke så lett å ha selvdisiplin nok til å ikke kjøpe noe. Jeg kjøper nok mest nytt det skal jeg ikke legge skjul på, men plutselig så finner jeg noe på bruktbutikker, kjøpe-selge-bytte sider eller på loppis. Hvor pleier du å kjøpe ting og klær? 

Du kan se mere av meg på snapchat (cristines), Instagram (cristines_95) og/eller lik facebok siden min HER!
-xx Cristine 

6 kommentarer

Siste innlegg