NYTTÅRSKYSS(ENE)

Hei alle sammen.
Nå er det på tide å legge ut noen bilder fra en fin nyttårsfeiring med mine gode venner. Vi var åtte stykker rundt bordet hjemme hos meg og tapas var på planen. Alle hadde med seg noen godsaker hver og det ble mer enn nok mat/kaker igjen. #Foodbaby

Etterhvert som stemninga steg under taket og vi hadde fått spilt både «ryktet går» og «politisk ukorrekt» startet tiden å tikke mot midnatt og vi skulle til byen. Jeg hadde bestilt taxi til 8personer klokka 23 på adressen min. A: taxien var på feil sted og B: De hadde ikke sendt stor nok bil. Da var jeg ikke annet en irritert og sikkelig oppgitt. Mamma var heldigvis en reddende engel og kjørte de av oss som ikke tok taxi. Ughh..

I kongsberg så samles mange mennesker på nybrua for å se på rakettene og skaffe seg et nyttårskyss. Jeg er like treig hvert nyttår med å skaffe med en type, så jeg ender alltid opp med et nyttårskyss fra ei venninne. Smiler fordi. I år var det Ragni min barndomsvennen gjennom 21år som var så heldig og fikk et smask på munnen.

Kvelden fortsatte på Privat (et utested) og avsluttet hjemme på sofaen med Ragni da jeg låne bort rommet mitt til Sara og Markus.
Kos deg med bildene.

Klem Cristine
Instagram: cristines_95 // Snapchat: Cristines

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg