2tusenog17 tok fra meg alt

Totusenogatten er godt igang og den første dagen i det nye året er snart over. Jeg håper dette året kan gi meg noe tilbake, for året som var tok fra meg alt. Året som var tok fra meg muligheten til å tro på kjærlighet, mennesker, livet og megselv. Da jeg tok imot totusenogsytten så tenkte jeg at dette kan være det siste året med Bestemor. En tanke som var så langt vekk fra virkeligheten at jeg nesten ikke valgte å tro på det. Et år der jeg var i ubalanse og ikke helt viste hvem jeg selv skulle være. Året jeg skyvde noen fine gutter vekk, for jeg orket ikke tanken på å skulle dele meg et annet menneske. Året med selvhat, matproblemer og selvskading. Et år med mye fortvilelse, tårer og et knust hjerte. 

Jeg veit jeg ofte skriver om Bestemor, men savnet er så veldig vondt. Det værste med alt er at jeg egentlig ikke skjønner at hun kan være borte fra meg. Bestemor kommer tilbake sier en stemme inni hode mitt, men så er det en annen stemme som forteller meg at hun aldri kommer tilbake. Hvordan holder jeg ut? Jeg veit helt ærlig ikke, men det er noe som driver meg. Året som var gikk som en sakte trist film. Personen du elsker blir dårligere og tilbakemeldingene fra leger blir verre. Alt ble verre. Bestemor ble borte dette året, sakte vistnet hun bort. Hun ble tynnere, dårligere og hun gjorde ikke lenger det hun pleide. Den spreke, fine, kjærlige bestemor som så veldig mange var glad i. Bestemor var den viktigste personen i livet mitt, hun skjønte alt og hun hjalp meg veldig. Bestemor er mitt forbilde. Jeg leiter etter tegn, tegn på at bestemor er rundt meg, jeg veit ikke hva jeg ser etter. Bestemor har dukket opp i drømmen min en gang siden hun ble borte og da sa hun “Bare skriv noe”. Bare skriv noe.. 

Målet mitt for totusenogatten er å finne ut hva som gjør meg lykkelig. Lykkelig, en følelse av at ting klaffer og at du er sjefen over din egen kropp og tanker. Jeg vil bli lykkelig nå, for det er slitsomt å ikke ha det greit. 
Det var litt om mine tanker og følelser om året som var og for året som kommer. Jeg håper du hadde en fin nyttårsfeiring samme hvor du befant deg eller i hvilken tilstand du var i. Jeg hadde en veldig fin feiring med mine nærmeste, etterfulgt at byen og mye surr der. but ey lets welcome 2018. 

Stor klem fra meg 

 ♥ Snapchat: Cristines  ♥  Instagram: Cristines_95  ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg