Konsert og Kylie Jenner neste!

Vi skal på konsert. Jeg og bestevennen min Sara har jobbfri denne dagen, så da grep vi muligheten å bestille billetter til TYGA. Da blir det oslotur den 12mai, gleder meg masse. Gleder meg til stemningen, musikken, folkemengden, Sara, Oslo, Mat og vi har begge et lite håp om at plutselig Kylie Jenner skal dukke opp. (Krysser fingrende og ber til gud). Altså hvor sykt kult hadde det ikke vært å møtt på henne? Husker jeg ble starstruck av å se et bilde av Kim og Kourtney på veggen i en pizzashappe, i NewYork. Hang bilde av dem på veggen siden de spiste pizza der engang, følte meg automatisk et skritt nærmere dem. Hahaa.

Igår så fortalte jeg dere hvor viktig det er for meg å skulle ha noe å se frem til. Dagene mine går automatisk fortere og tider som er vanskelige blir litt bedre. Morsomt at jeg nettopp fikk en ny glede å se fremover til. Jeg var hos bestevennen min Sara igår. Superkoselig som alltid, selvom jeg ødela laderen hennes og strømmen i overetasjen gikk. Upsi.. Vi lagde hvertfall en superdigg mango-kiwi smoothie og spiste den sunne chipsen som er populær nå.

Sosiale medier for mer oppdateringer. Instagram: Cristines_95 // Snapchat: Cristines

-xx Cristine

4 kommentarer

Siste innlegg