D I Y : Memory jar

God søndag!
På starten av det nye året så laget jeg meg et “memory jar”, der jeg kan samle på alle smilene og oppturene mine. Kort fortalt så er det en krukke, som jeg legger lapper oppi. På disse lappene skriver jeg ned ting som fikk meg til å smile. Kanskje gjorde jeg noe fint for en venn, eller hadde en koselig spillkveld med vennene mine, eller noen sa noe fint til meg. Skriv ned alt du smiler av, for det kan være masse. Jeg kan ikke vente med å skulle lese alle disse små gledene når 2017 er over. Jeg fikk ideen av min gode venn Hilde, da vi begge to satt igjen med at 2016 var litt kjipt, fordi vi bare husket det som ikke var så bra. Derfor lagde jeg en til henne og til min søster Caroline. Jeg har allerede puttet oppi mange lapper med forskjellige ting/episoder som har fått meg til å trekke på smilebånder. 2017 come at me, gleder meg til å lese alle lappene mine på slutten av året. Hva syntes du om dette, smart sant ?

Du trenger
♥ En krukke (eks: Clas Ohlsen, 39kr) 
♥ Lim
♥ Papir
♥ Pen 
♥Div ting å pynte med


Each time something good happens, 
doesn´t matter how small,
write it down and put it in the jar. 




Du kan se mere av meg på snapchat (cristines), Instagram (cristines_95) og/eller lik facebok siden min HER!
-xx Cristine

10 kommentarer

Siste innlegg