Det er lov å være sliten

Det føles som en byrde å skulle holde øynene oppe, kroppen virker sliten og utmatten. Energien har sunket til minus, og jeg orker verken å skulle tenke eller gjøre noe fornuftig. Hele helgen som var befant jeg meg på jobb, denne uka har jeg hatt skole + jobbing. Til helgen så skal jeg veksle mellom å jobbe på Barnetiltak og på Bikbok, jeg må sove mellom slagene, hehe. Utenom alt sammen så har jeg funnet tre dager jeg har tid til å trene, det er mandag, onsdag og fredag. Veldig fornøyd med dette, og det har allerede funket for meg i noen uker nå.
Ser at klokka tikker nå, så jeg skal snart hoppe til sengs. Klokka er stilt til å ringe åtte, da rekke jeg trening før jobben klokka 12 imorra, etterfulgt av å skulle sove på ettermiddagen før nattvakt. 

Helgen som gikk var utrolig fin og koselig, men man blir såklart sliten av å jobbe også. På lørdags kvelden hadde jeg litt me-time. Ansiktmaske, sånn nose strips også brynsfarge etterfulgt av en lang varm dusj. Viktig å skulle pleie seg selv noen ganger. Hvordan har uken din vært så langt? 
Skjønner nesten ikke hvorfor jeg orker å prøve og skrive et fornuftig blogginnlegg nå, hode verker og det virker som at alle ordene bare vil bli inni hode mitt. “Kjære kropp, la meg få skrive”. Dagen idag har jo ikke helt gått helt som planlagt heller, de som har meg på snapchat veit hvorfor. Når jeg kom hjem fra jobben idag, så var det bare meg og lillesøsteren min her hjemme. Storesøster og Mamma var på sykehuset, støresøsteren min hadde fått et stort asthma anfall. Hun kom hjem for ca en time siden, og hadde blitt stikket med sprøyter hele seks ganger, stakars jenta mi. Det går heldigvis bra nå <3 

Du kan se mere av meg på snapchat (cristines), Instagram (cristines_95) og/eller lik facebok siden min HER!
-xx Cristine 

8 kommentarer

Siste innlegg