Escaped for the weekend !

Nå har jeg inntatt sofaen og er klar for å slappe av litt før leggetid. Jeg befinner meg på jobb denne helgen også, men har nå valgt å ta med barna jeg passer opp til en leilighet vi har på fjellet. Vi har allerede badet og kost oss med middag. Imorgen blir det ut på tur, mer bading, taco, godis og tv. Dette blir en super helg, jeg er heldig!

Jeg hadde en veldig fin dag igår. Sov litt lenge, siden jeg hadde vært på våken nattvakt. Rydder/fikser på rommer og litt ellers i huset. Spiser middag med familien, vi ble enige om kebab og søsteren min kjøpte ‘sterk’ så det ble litt for hot etter min mening. Dro en tur til Hilde, en av mine bestevenner. Jeg hadde laget en gave til henne som jeg tenkte å poste som et DIY innlegg, hvis det er av interesse?? Jeg, Hilde og dattera hennes spilte Vildkatten, og hadde det veldig morsomt alle tre. Super kveld!!

Dro videre for å henta Sara, min bff som jeg har gjort mye crazy med oppgjennom disse 15åra vi har vært venner. Dro på basketball kamp i Kongsberghallen og heiet på Miners. De vant jo såklart. Kom meg hjem og hadde sovna før 23.  Ble så ring av bestevennen min Oda klokka 03:00 på natta, hun hadde være ute på byen og trengte noen råd. Savner henne så veldig, hun bor langt unna nå og jeg har ikke sett henne siden før jul…

Opp og hopp, klokka ringer 08:00. Drar på trening (beindag + 30min sykkling). Dusjer, spiser og pakker. Så var det jobb, og her er jeg nå. Hva er dine planer for helga?

Ser det er flere som legger til meg på sosiale medier, det er utrolig koselig!!. Snapchat (cristines), Instagram (cristines_95) og Facebook siden min HER 🙂

-XX Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg