Norge er ikke skapt for å sitte på ræva!

God Kveld!

Ååå, vi lever i et fantastisk godt og fint land. Norge byr på en så utrolig fin natur, men her sitter veldig mange av oss på ræva (inkludert megselv). Jeg har reist rundt å sett på landskapet og naturen i blant annet Sør-Afrika, Bali, Spania og New York (by livet hvertfall). Følelsen av å ha gått opp Vulkaner i Bali å se utover utsikteten er en helt sykt mestringsfølelse. Reise gjennom litt av Sør-Afrika med buss og etterhvert tilbringe en uke på et barnehjem for å se hvordan menneskene der lever, det er en glede. Være en sikkelig turist i Spania som jeg har besøkt x antall ganger, det er morsomt. Besøke New York, få med meg både kunstutstilling, båttur, busstur, shopping og følelsen av å stå midt i times square å føle at du er med i en syk film, det er kult. Dette er minner. 

Kjære Norge, la meg se deg! La meg føle at jeg har mestret deg, la meg føle glede, la meg ha det morsomt, la meg se at jeg lever. La meg få mange minner og timer med deg oppgjennom årene som kommer. I 2016 så innså jeg hvor deilig det er å kunne slenge på joggeskoene, turbuksa, sekken og sette ut på en tur i skog og mark. Da er jeg aleine; meg, naturen og musikken på ørene mine. Personlig så foretrekker jeg å skulle gå på tur aleine, da kan jeg selv velge hvor sakte eller fort jeg går, og jeg har kontrollen. Jeg skal prøve å utforske Norge litt mer i 2017, gleder meg. Fortell meg gjerne om noen fine steder jeg burde besøke i Norge? Åpen for alle forslag. 🙂 

                                                                                                                                                                                                          //google
Denne helgen så befinner jeg meg på jobben med barna, og da elsker jeg (som nevnt i tidligere innlegg) å dra ut på tur. Siden jeg er fra Kongsberg så er jeg blitt kanske kjent i løypene ved funkelia den siste tiden. Hadde planlagt en lang tur, men vi måtte ta en snarvei da det begynnte å bli for kaldt på nesene våres. Koste oss med lunsj på en bakketopp og barn elsker å ta bilder, så hadde mine egne fotograf idag. Heldige meg. Selv om det ble en kortere tur en jeg hadde tenkt meg, så fikk vi vært ute en godt stund. Frisk luft er tingen! 
Ønsker alle en fortsatt fin kveld <3 

-xx Cristine 

 

8 kommentarer

Siste innlegg