Marmor Upgrade

God ettermiddag!  

Idag har jeg hatt fri fra alt som heter jobb, så jeg og familien har vært på en liten handletur for å se om vi kunne finne noen godsaker på salg. Såklart fant jeg litt småting her og der som jeg etterhvert kan pynte huset mitt med. Jeg har blitt forkjøla og vært det siden igår, noe som er ekstremt kjipt. Så mye av gårsdagen ble brukt i senga, før jeg skulle bort på Bikbok og jobbe noen timer. Gleder meg til å se hvordan butikken blir, vi hadde hvertfall endel å drive av med igår. Det er gøy, elsker å ha masse å gjøre. 
Fikk også oppgradert mobilen min så nå har jeg ikke lenger min elskede iphone 5s, men 6s. Brukte sikkert 5timer på å skulle sikkerhetskopiere det jeg hadde på mobilen, slik at meldinger osv ikke ble borte. Lengste timene jeg har hatt… men rundt 02:00 så var den klar til bruk og det ble en sein kveld.. Men hvor fint er ikkedette dekslet, in love? 


Bukse: Bikbok // Genser: Bikbok // sko: Dr.martins 

Har nå klikket meg hjem mange fine deksler fra ebay, betalte kanskje under 70kr for disse. Hekta på ebay, man finner ALT til en rimelig penge. AND min elskede selfie light deksel må jeg kjøpe ny av, håper det kommer i posten før jeg veit ord av det.. Er lov å håpe. Nå må jeg kaste meg rundt her og rydde litt på rommet. Hvert øyeblikk så kommer bestevennen min Sara en tur, da blir det film og avslapping. Ha en strålende kveld <3

Hva har du klikker deg hjem fra EBAY den siste tiden?

-xx Cristine

nr1: HER // nr 2: HER // nr 3: HER // nr 4: HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg