La oss huske de fine minnene

Å mimre tilbake til 2016, blir som å se tilbake på en tid der alt var dårlig. Vi glemmer så utrolig fort de små gledene vi hadde, og tenker heller på det vonde og triste som skjedde. Når jeg går igjennom bildene mine fra 2016, så innser jeg at “damn, det var faktisk et år med masse opplevelser og glede”. 

2016
3mnd i Bali med min bestevenn, jeg var i Amsterdam, Slottsfjell festivalen, Jazzenfestivalen i Kongsberg, Bring me the horizon konsert, Chippendales forestilling, halloween, Danmark tur, dåp, tattoverte meg, flytta ut hjemmefra (bor hjemme igjen nå..), møtte mange nye mennesker og delte masse latter. Utenom dette så har vi også alle de små øyeblikkene som vi ofte glemmer. De spontane kveldene, personen som ga deg om hjelp, han kjekke som smilte til deg, familiekvelder, komplimentet du fikk på treninga, turer i naturen, den koselige tekstmeldingen, osvosv. Alle de “små” tingene som putter på deg et ekstra smil der og da.
Sett pris på det!



























 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg