Fredagsglede og tips til headsett?


Nå sitter jeg godt plantet i godstolen med et rødvinsglass i hånda, en eske belgiske trøfler ved siden av og på tven går Kaptein Sabeltan (ny film tror jeg). Rundt meg sitter mamma og storesøsteren min, “den sterke kjernen” som mamma kaller oss. Mamma irriterte seg nå litt over hvordan neglene mine lager en klikke lyd hver gang jeg trykker på tastaturet, men det får hun leve med. hehe. 

Fredagen min har vært helt super og jeg håper deres fredag har vært like super. Idag våknet jeg opp ved ni tiden, dro på jobben noen timer og koblet av på treninga litt seinere. For de som er opptatt av trening, så kan jeg fortelle at jeg hadde legday, 30min cardio også elsker jeg å avslutte økta mi med solarium. Treningsenteret jeg går på har gratis solarium og det er et stort pluss. Middagen idag var biff, søtpoteter, saus og grønnsaker. Middagen ble så fort borte at jeg ikke har noe bilde, annet en hva som ligger på instagram og snapchat. Ønsker du og følge meg på sosiale medier så heter jeg Cristines_95 (insta) og Cristines (snap). 

tips??
Jeg har lenge ønsket meg trådløst headsett, men jeg har ikke kommet noe lengre enn bare tanken. Fikk idag prøve ut disse da tanta mi skulle ha PT-Time og ikke skulle bruke dem. Jeg digga det, mye bedre enn alle ledningene som henger rundt overalt også slapp jeg å ha mobilen i bhen.. Perfekt!
Hva har du i øra når du hører på musikk og beveger deg? 

Ha en fortsatt fin fredagskveld
– xx Cristine 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg