Perfekte muligheten?

Dette blir bra! Jeg har lenge ventet på den perfekte mulighet til å kunne starte å skrive litt igjen, men hva er den perfekte muligheten. Jeg lager meg gjentatte ganger bare dårlige unnskyldinger på at “jeg starter når jeg har det sånn” eller “jeg starter når det er ny mnd”, osv. 

starter jeg.
Jeg ønsker å dele min hverdag; erfaringer, oppturer, nedturer og råd. Ønsket mitt er å kunne være en person som kan hjelpe og som du kan relatere deg til. For livet er ikke alltid en dans på rosa enhjørninger, men det trenger heller ikke å være så ille. Du må bare kunne finne veien ut av laborinten og kanskje trenger du hjelp, men veit du hva. Det er greit!
Den personen jeg viser alle, hun er nesten alltid sprudlende og hjelpsom. Er du riktig heldig så slenger jeg på med en morsom historie, som kan få deg til å tenke at hun må jo være litt crazy. Når jeg kan hjelpe andre med å få dem til å le på en dårlig dag, eller vise at livet har mye å by på, da blir jeg glad. Den personen jeg hater å vise andre, er hun som ikke har det så bra og jeg liker ikke å bry andre med at jeg har det kjipt. 

Uansett, jeg ønsker ikke å lage en trist blogg, men heller vise at vi alle har oppturer og nedturer i livet. Det er så mye jeg vil fortelle dere, for det er store ting/forandringer som kommer til å skje inn i det nye året. Jeg gleder meg til å skrive til dere alt sammen, og kanskje dere kan gi meg noen råd/tips på veien. Jeg håper du har gått inn i det nye året med et åpent sinn og håpet om at det skal bli litt bedre enn ifjord. Fortell meg veldig gjerne hva du liker å lese om, så jeg får litt tips på veien inn i bloggverden. 

-XX Cristine

DCIM100GOPRO //Bali

4 kommentarer
    1. Wii! Endelig 😃 Jeg gleder meg til fremtidig lesing her på bloggen din! Alt fra din hverdag til matoppskrifter, klær, sminke og skjønnhet er morro å lese om! Masse lykke til med bloggingen, Babe 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg