HELGEN MIN

Heihei. 
Denne helgen har bare flyd forbi, og tid til blogging, lekser og ryddig ble en god del nedprioritert,

Fredag: Etter en time på skolen, dro jeg og venninnen min Ragni til Drammen. Der var vi på Fretex, jeg fant en veldig stilig vekse, en levis bukse (som vi gjorde til shorts), og en veldig fin bluse. Hvis man leiter, så finner man skatter gjemt her og der.  Det ble en liten tur på Mc´donalds, der jeg måtte ha den gode jordbær milkshaken og nuggetene.Vi slappet av hjemme før vi dro inn til byen, for å “trene”, men ble ikke så mye av det. Så var det bort på Subway, og var der til veldig seint.

Lørdag: Stod litt seint opp, og dro inn til byen. Kom hjem med to nye bukser, en topp, og en Martini Flaske til kvelden. Fikser meg, og det å velge hva man skal ha på seg for kvelden er utrolig vanskelig. Litt frem og tilbake med hvem sko, jakke, kjole eller bukse.. Ida kommer til meg, og vi fikser oss ferdig før vi spiser pizza og prøver ut drikkespillet “Pandoras” fra App Store. Dette drikkespillet er virkelig å andbefale, veldig gøy og her kan du ikke være flau for noe. Denne dagen var jeg innvitert til to bursdags feiringer. Vi drar først bort til Felipe som ble 18år (GRATULERER IGJEN), mange mennekser, koselig stemmning og jeg koste meg med alle kjente. Etter litt drar vi videre til Jetta som feiret bursdagen sin, et MAX antall mennsker, høy musikk, koselige, men mange ukjente mennesker noe som er veldig gøy. Blir så med noen gutter inn til byen, vi kjøper litt mat og bare slapper av. Blir så kjørt hjem ved fire tide. NATTA, jeg hadde en sykt bra kveld!! 



Søndag: Våknet opp passe seint, og følte meg superklar for trening. Hoppet i dusjen og dro bort for å trene armer og overkropp, avsluttet med intervaller. Hentet Ida hjemme, så hun kunne hente bilen sin hos meg. Skyper en god stund med Sara, som jeg savner så alt for mye. Avsluttet dagen min med å se på noen episoder med 90210, og vaffler fra Bestemor. 
Håper du hadde en super helg! Det har jeg hatt 🙂  

-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg