HALV NAKENE MEN – CHIPPENDALES

Åherrgud, hvor skal jeg starte. Igår var jeg og 3 andre jenter i Drammen for å få med oss Chippendales som kommer fra Las Vegas. Chippendales er en gruppe DEILIGE menn, som danser, synger og kler av seg. De veit også hvordan de kan lage et crazy show for crazy damer/jenter. Jeg veit ikke hvordan jeg skal beskrive dette engang, det er definitivt noe alle kvinner burde oppleve minst engang. Jeg har allerede bestemt at når jeg er 21, så er det rett til Vegas, og dere kjenner vel ordtaket “what happen in Vegas, stays in Vegas”haha.. 
Ble mange dårlige mobilbilder igår, men sånn er det. Minnene er fortsatt i hode mitt, og siden igår kveld har jeg ikke tenkt på stort annet.
Det beste var når jeg skulle ta bilde med de på slutten, også hadde jeg kun 50kr kontakt og det kostet 100kr, men heldigvis hadde Camilla 50kroner til, så jeg hadde penger til ET bilde! Når jeg står og venter på bilde, så sier plutselig Joshua (nr2) at han digger skoene mine også. Jeg går bort å ta bilder med dem, så starter de å snakke om det kule kjede mitt osv. Plutselig sier fotografen at jeg skal ta beinet opp, siden hun måtte få med skoene mine, hyggelig som hun var sier hun at jeg skulle få to bilder, siden hun også digget skoene mine. jippi! 🙂 Jeg hadde en superhyggelig kveld, men noen koselige jenter. 
Har du noen gang vært på Chippendales?  




-Cristine

8 kommentarer
    1. Det var en helt fantastisk kveld! Og for et show!! Gleder meg allerede til neste gang! Spesielt når jeg var så utrolig heldig og få kyss på kinnet av han utrolig deilige til venste på bildene 😉👍 Jeg er helt klart med neste gang også! 😄

    2. Kan tenke meg at det var helt greit, haha! Ta gjerne en tur innom min blogg og det hadde vært hyggelig om du kanskje kunne lagt igjen en kommentar 🙂

    3. Åå så gøy 🙂 Vet om en del som har vært på det, og de har skrytt uhemmet av det, så skulle ønske jeg kunne få det med meg ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg