TIRSDAGS TRENING OG SNIKTITT

Wow, idag var jeg hjemme før klokken rakk å slå 14:00!! Deilig følelse, jeg har idag vært på skolen, lunsj på Subway med Mamma og Siv, en tur på senteret, trening, hentet pakke på postkontoret og nå sitter jeg her. Videre skal jeg lage den gode fiskegrathengen min, litt lekser og tilslutt på et møte. 
På treningen idag var det armer og bryst som stod på planen og jeg avsluttet med 20min på ellipemaskinen. Jeg er helt forferdelig dårlig på å huske, hva de forskjellige øvelsene jeg gjør på amer og bryst heter, men jeg kan prøve å finne ut av det. 
Det var pakken min fra Sportamore som kom idag, der skjulte det seg 3 fine nye trenings herligheter. Jeg dro også med meg 3 fine ting fra byen idag og på bildet under får dere en sniktitt. Denne fine tingen skal være en del av outfiten min på lørdag, når jeg skal i bday-party. Legger ut innkjøpene og hva som skjulte seg i pakken, ikveld! 🙂 
Hva trur du tingen på bildet er?  

-Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg