PAKKE FRA IHERB

Heihei 🙂 
Hvem blir vel ikke glad når man får pakker i posten? Finfin start på uken, jeg venter også en pakke fra sportamore og noen fra ebay. I pakken min fra Iherb finner vi Biotin som jeg har hørt hjelper på blant annet å styrke negler og hår, så vi får se. C-vitamin som hjelper mot forkjølelse så jeg ikke blir syk og tilslutt så har vi Spirulina som er en superfood og hjelper mot masse, blandt annet har de et veldig høyt innhold av antioksidanter, har alle de viktige vitaminene innenfor B-komplekset, inneholder betakaroten, rik på vitamin E, +masse masse mere. Bare å google litt, så finner man ut en hel del. I tillegg til disse kosttilskuddene så tar jeg daglig tilførsel av jern tabletter, omega og på kvelden ZMA. 
Kjøpte også med de søte leppepomadene fra Iherb som heter Crazy Rumors og favoritten min fra Walden Farms nemlig den berømte “pancake syrup” som er helt himmelsk. Handler du fra Iherb? Hvis du har spørsmål om nettbutikken, så bare spør! 


Idag har jeg sovet lenge, vært to timer på skolen og trening. Mandag er cardio dagen min, men hadde masse energi så kjørte noen lette øvelser på rumpe, armer og litt mage, avsluttet treningen med 30min på ellipemaskinen. Her får dere også en klein liten rumpeselfie, merker jo at rumpa blir fastere og finere og noen bukser blir vanskeligere å få på. jippi! Håper du har hatt en flott dag.

-Cristine 

6 kommentarer

Siste innlegg