GÅRSDAGENS TAPAS OG VINKOS

Heihei. Jeg hadde en helt super flott kveld igår med mine to beste barndomsvenner, nemlig Ragni og Ingrid. Igår ved åtte tiden var jeg og Ingrid skubbsultene, så vi knerta hver vår martini flaske og venta på Ragni. Litt over ni kom ei jente som var klar for å fikse seg og spise. Det smakte veldig godt med tapas, og vi satt oss etterhvert i sofaen og hadde en liten drikkeleik. Ved tolv tiden var vi alle klare, og dro inn til byen. wow, det var utrolig mange mennesker ute og ikke minst mange politi folk som passet på i gatene. Etter å ha vært litt her og der, fått i oss litt pomefrittes (ja,usunt som faen) og farris var vi klare for et aldri så lite nach og kom vel hjem ved fem tiden. Jeg innser hvor heldig jeg er som har så mange flotte venner som kan få meg i et tusen ganger bedre humør ved å bare være hos meg. 
Idag våknet vi rundt ti tiden, var klare og opplagt, vi dro på oss kosebuksa og kjørte til Subway for å spise frokost, haha. Så dro Ragni hjem, og jeg kjørte Ingrid hjem som nå skal tilbake til bø.. Så var det å pakke veska, fikse meg og dra på jobben 🙂 Jeg håper dere har kost dere kjempemasse i helgen, og fortsett å kos dere ut lørdagen. 


Ingrid sitter klar ved tapasborder, mens jeg og Ragni gir hverandre en aldri så liten bff klem! 
-Cristine 

12 kommentarer

Siste innlegg