FREDAGSGLEDE !


Heihei! Idag når jeg våknet opp var det tid for målinger igjen. For ca to uker siden laget jeg meg en trening-mat-målings bok, der jeg fører opp for hver dag. Jeg har utrolig nok mistet litt cm her og der, men rundt midjen hadde jeg mistet 2cm, og dette på kun 2 uker. #Skryte, men jeg er stolt av meg selv. Den siste tiden har jeg trent nesten hver dag, og forgje uke ble det mange dager der jeg tok en trening på ettermiddagen og en på kvelden + masse god og sunn mat. 
Etter litt målinger og et stort smil, var det dags for frokost. Speltlomper med philidelphiaost, skinke og grønnsaker + mango og litt fredags digg, nemelig disse gode nøttefirkantene. Kom nå nettopp hjem fra en gåtur og skal gjøre litt styrkeøvelser her hjemme, før jeg skal fikse meg og øve på prøve. Ha en fin dag, vi blogges 🙂 

-Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg