SUBWAY I KONGSBERG

Hvor kult er det ikke å ha fått Subway i lille kongsberg? Jeg personlig er kjempeglad i Subway fordi du kan bestemme helt selv hvor sunn eller usunn du vil at baguetten din skal være. Etter å ha nytet litt skolelunsj og gjennomført en drøy time biology, så dro jeg innom Subway. Der finner jeg mamma og veninnen hennes, og ble sittende der og skravle og ikke minst nyte en deilig baguette. Nå må jeg komme meg opp av senga og starte på middagen som jeg lovet mamma.. Føler nesten ikke at jeg gjør annet en å spise idag, haha. 
Idag skal jeg skal lage fiskegratteng fra bunnen av, aldri gjort dette før så ønsk meg lykke til. Blir heller ikke noe major trening idag, må jo huske hviledager, men skal gå meg en lang og god tur seinere idag. Ha en fortsatt fin torsdag. 
Har du Subway i din by? 

-Cristine

10 kommentarer

Siste innlegg