GRUPPETRENING ANBEFALES


Hvorfor har jeg egentlig undervurder gruppetreninger ? Idag når jeg skulle starte treningsøkta mi, får jeg spørsmål om jeg skal være med på gruppetrening. Nei svarer jeg høflig også skal bruke et apparat som er ved siden av der dette foregår. Inspektøren starter å gå igjennom øvelsene de skal gjøre, også tenker jeg “hvorfor ikke bli med” og spør ” eller forresten, kan jeg bli med alikevell?”. Glad ble han og jeg fikk selvfølgelig være med. JEG KAN IKKE HUSKE SIST GANG JEG BLE SÅ SLITEN OG SVETT!! Vi jobbet med kjernemusklaturen som er kjempeviktig, og det gikk også på styrke i armer og bein + med veldig høy intensitet og småpauser mellom byttinger. Dette kommer jeg til å dra på flere fredager, og kanskje jeg skulle sjekket ut andre gruppetreninger, som feks yoga eller sumba. Ikke bare var dette bra trening, men jeg måtte så absolutt gå ut av komfort zonen min. Ei jente som er fornøyd med dagens egen insatts. 🙂 

Har du prøvd gruppetrening ? 

-Cristine 

4 kommentarer
    1. Gøy at du ombestemte deg!
      Jeg pleide å gå på zumba da jeg bodde i Norge, og elsket det. God stemning og morsomme dansetrinn! Det er helt klart noe jeg savner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg