CARDIO MORGEN

Ingen ting slår den herlige følelsen når man på morgenkvisten tar på seg joggeskoene, og bruker en time med høy intensitet på å gå og nyte det fine været. Jeg skal nyte fredags fri noen uker til, før jeg etter høstferien starter opp med noen fag igjen. Nå har jeg nettopp slurpet i meg en stor protein blåbær smoothie, som jeg etterhvert ble litt kvalm av siden jeg brukte vanilje protein pulveret jeg fikk med som smaksprøve. Smaken av vanilje får meg nesten til å kaste opp, så var ikke ille at jeg nesten drakk opp hele, hehe.  
Nå skal jeg få gjort unna litt “lekser”, altså selvpålagt lekser, skal gå igjennom noen kapittler i økonomi før jeg skal skrive en oppgave. Seinere idag skal jeg på treningssenteret og ha leg-day igjen, gleder meg! 🙂 Håper du har en fin start på dagen, vi blogges.  


-Cristine

6 kommentarer

Siste innlegg