SUNN LUNSJ, TIPS #1

Kroppen våres trenger masse mat i løpet av dagen og jeg snakker ikke om at vi skal trøkke i oss boller, brus, varm mat fra meny eller what ever som er lett og i mine øyne overhode ikke sunt. Det er så lett og spise sunt, hvis man veit hva man skal gjøre. Jeg ser på meg selv som et matvrak noen ganger, og jeg kan spise minst hver andre time, men jeg spiser da lite og sunt. Litt rar er jeg også, noen ganger “glemmer” jeg å spise også har jeg plutselig ikke spist på 6timer, og føler meg relativt svimmel og kvalm, men.
Idag feks har jeg tre timer på skolen, da pleier jeg og spise imellom alle, så jeg ikke blir kjempesulten også går i fella om å stikke til meny i varm mat disken eller kantina, og jeg har ALLTID med meg vannflaske, kroppen trenger også masse vann og dette må jeg selv bli flinkere på.  
Idag laget jeg en salat bestående av; Salat, Agurk, paprika, Kyllingskinke, valnøtter og soltørkete tomater. + eple og pære. Nå er det snart til for engelsk timen, og her sitter jeg og lurer på om jeg burde spise eplet eller pæren først, haha. Ha en fin dag ! 🙂

-Cristine

16 kommentarer

Siste innlegg