FROKOST PANNEKAKER

Hei, og god morgen eller skal vi si god lunsj! 
På morningen idag hadde jeg kjempelyst på protein pannekakene mine, men det viste seg at vi ikke hadde hovedingrediensen jeg elsker, nemlig banan. Så steden for å lage mine søte pannekaker med sirup, sukrin gold, vanilje kesam osv, laget jeg heller noen som passet mere til pålegg. Jeg syntes resultatet ble helt greit, kanskje jeg ikke syntes de ble søte nok? Men til skinke og salat syntes jeg de passet perfekt, kommer helt ann på hva man liker. smak og behag. 🙂 Personlig syntes jeg de med banan blir MYE bedre, så med en gang jeg lager favorittene mine igjen, så skal jeg oppdatere dere. 


Her er ingrediensene jeg brukte og dette ble 4 pannekaker
☆ 2 egg
☆ 1 1/5 scoop med proteinpulver (nøytral) 
☆ 1 ss med Fiberfin fra xlife
☆ 1 ss med glutenfri mel 
☆ 1 ts med kardemomme 

☆ 1-2 dl melk  

Da er det bare å blande alt sammen, og ikke få klumper. Fiberfin kan sløyfes, det brukte jeg kun for å få litt mere fiber i maten. Jeg bruker også mest mulig glutenfritt, siden jeg får vondt i magen av mye vanlig mel. Fiberfin og glutenfritt mel kan erstattes med feks 2ss med protein pulver eller vanlig mel. Skur platen på middels, og steiker i cocosa (kokosolje). 
Da er det bare å nyte!  


-Cristine

10 kommentarer

Siste innlegg