TRENINGS TIRSDAG

God morgen kjære deg! 
Nå er jeg nettopp ferdig med en time på skolen. Skal derfor dra bort på treningssenteret og ha “leg day”, u know squat that ass. Satser på at det ikke er mange på KMT så tidlig, så kan jeg bare kjøre på og ikke tenke at jeg driter meg ut, holder du også litt tilbake når det er mange rundt deg?
Jeg MÅ bare bli tøffere, og ikke tenke på alle rundt meg, men det er dessverre kjempevanskelig. Håper du tar deg en liten treningstirsdag “sammen med meg”, så kan du slappe av med god samvittighet seinere på dagen. Vi blogges ! 
 

PS: jeg har laget en fan-page for bloggen min å Facebook, så lik gjerne. HER 
-Cristine 

8 kommentarer
    1. Godt å høre det er flere ute på trening i dag! Treningsøkten min er allerede i boks for i dag, men blir nok en liten en før kvelden. Jeg har heldigvis blitt tøffere å trene mens mange folk er rundt, selv om mange øvelser er litt kleine å gjøre med folk rundt. Men er bedre å vise topp innsats, enn de som sitter og oppdaterer FB gjennom hele treningsøkten! Stå på og kos deg 🙂

    2. Guro Ringstad: Så godt å høre, du får kose deg med trening ikveld! Det har du helt rett i, jeg irriterer meg grønn over de som “trener” med facebook ! 🙂 Takk, stå på du også!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg