VEPSESTIKK, AUU = ALLERGISK

..Selvfølgelig klarte jeg ikke å endre publiseringen, så innlegget jeg lovet igår 15:30 kom jo med en gang. men..
 Jeg har hatt en kjempefin tur, sammen med IB klassene. De nye andreklassingene var veldig koselige og jeg vil si at alle gikk bra overens. Det første vi gjorde når vi annkom Raje, var å starte med orientering. Vi hadde kanskje gått i 20minutter, da plutselig folk forran meg startet å skrike, dum som jeg var fortsatte jeg bare å gå etter dem. Plutselig var det VEPS overalt, og de klamret seg fast på klærne mine og stakk. Jeg løper som en gal, jeg slår rundt meg og griner, jeg er allergisk og var faktisk veldig redd. Heldigvis var orienteringspartneren min kjempesnill, og hjalp meg med å få dem av meg. Jeg blir tatt med tilbake av to lærere, får tatt medisinene mine og tar på spray på stikket. Totalt fikk jeg tre vepsestikk… 
Etter en stund så får vi plutselig besked om at min orienterings partner var blitt kjempedårlig av stikkene, hun var veldig allergisk (uten å vite det selv), og måtte derfor bli hentet av ambulansen. Det går bra med henne nå 🙂 

Videre denne dagen hadde vi endel lag aktiviterer, noen våget seg utti vannet du ser på bildet over, vi grillet, gjorde litt TOK og CAS og vi leiket gjemsel i mørket. På kvelden spilte vi nøtt eller sannhet og vi startet med kanskje seks personer, men utover kvelden var vi vel nesten alle sammen, haha fun times. Som en fin slutt på dagen, samlet mange seg nede i stua og trøkket seg sammen i den lille sofaen og så på en horror film. Jeg hater egentlig sånne filmer, siden jeg syntes det er skummelt så jeg klemte nesten i stykker hånden til kompisen min. 
Alt i alt var det en kjempefin tur, de andre skulle idag til noen grotter, men jeg skal på jobb og måtte derfor komme meg hjemover. 

Har du vært på klassetur og hater du veps like mye som meg? 

-Cristine 

7 kommentarer

Siste innlegg