MORGENSTUND HAR GULL I MUNN

Starter dagen med et kjent ordtak. Idag var jeg oppe ved åttetiden, og da hadde gode snille mamma laget frokost. I skrivende stund ligger jeg rett ut i senga, og slapper av. Idag har jeg kun en time på skolen, og starter ikke før halv to. Planene mine for dagen er å lese økonomi, også dra på trening seinere ikveld. Var forresten på trening igår, som jeg lovet meg selv, og det var utrolig deilig å bli sliten og kjenne på følelsen at du nesten ikke klarer en repitisjon til med øvelser. 


Har du hatt en fin start på morningen ? 


Her har vi bildebeviset fra igår!! Trente armer / overkropp i går også avsluttet jeg med 15min på Ellipsemaskinen. Ellipsemaskinen er min favoritt innenfor kondisjon, og jeg velger heller denne fremfor tredemølle og sykkel.  

-Cristine 

20 kommentarer

Siste innlegg