INSTAGRAM WEEK #34

Hei søte, håper du er like klar for en ny uke som jeg er?
I det siste har jeg vært utrolig lat, men samtidig ikke, haha. Jeg har jo vært på joggeturer, men sammenlignet med hvor flink jeg var før sommerferien så er jeg blitt en lating. Idag har jeg alt bestemt, jeg skal pakke baggen og dra ræva mi på treningsstudioet + nå som det står på bloggen, må det jo bare gjøres. Jeg er egentlig veldig opptatt av trening, men i det siste har fokuset vært på kostholdet. Jeg er veldig opptatt av å ha et sundt kosthold og skriver gjerne et innlegg om hva jeg pleier å spiser og mine kosttilskudd. 
Jeg heter cristines_95 på instagam, og her laster jeg opp bilder hver dag, er også en del bilder jeg ikke legger ut på bloggen.

Er du igang med treningen ?
-Cristine 

20 kommentarer

Siste innlegg