SUNDAY ROUTINE

Hei 🙂 
Idag våknet jeg opp med veldig vondt i nakke/rygg på høre side. Jeg smørte på litt Ibux og tok en paracet, utrolig lenge siden jeg har hatt problemer med dette nå. Deretter så jeg på den nyeste episoden av pretty Little Liars og når klokken ble ti, la jeg ut på en trenings tur. Plutselig starter det å pøsregne og jeg løper tilbake og ble klissvåt. Nå har jeg nettopp fikset meg til Bestefar sin bursdag som starter fire, og er klar for å gjøre litt lekser. 
Søndager for meg er å våkne i åtte tiden, da har jeg god tid til å trene, rydde, lekser og fikse alt som må bli gjort. Jeg elsker å ha rutiner, og ingen ting er som å ha gjort unna en treningsøkt på en søndag. 

 Jeg har fått helt dilla på den nye låta til Nicki Minaj “Anaconda“. Musikkvideoen er kanskje litt i det drøyeste laget, og spiller virkelig på ass og kropp. 

Hvordan er din søndag? 
Hørt den nye låta til Nicki Minaj?

-Cristine  

6 kommentarer

Siste innlegg