NEW IN – WAIST TRAINING

Hei, idag mottok jeg endelig min waist shaper, fra NoWaistFanatics.com. Ikke bare er jeg spent på og prøve ut denne rosa herligheten, men for 2 dager siden la selveste Kim Kardashian ut et bilde på Instagram med en waisttraining. Jeg er superspent på om det faktisk funker, og jeg vil oppdatere dere etterhvert. 
På nettsiden som er engelsk omtaler de waist training som (oversatt) ” Den “Fanatic Waister” er vår mest populære midje shaper. Hver gang du kommer til å være aktiv enten det er på treningsstudio, løpe, gå eller din daglige rutine dette plagget vil fungere. Iført dette plagget på din midtseksjon utløser komprimering til kjernen. Denne kompresjonen stimulerer termisk aktivitet og ramper opp svette. Denne prosessen gjør at giftstoffer og urenheter går ut huden mens den mobilisere fettceller. Hvis du har tenkt å legge et supplement til din aktive livsstil, så dette produktet er for deg!” 

Har du hørt om waist training ? 
-Cristine 

25 kommentarer

Siste innlegg