EN GOD GJERNING ?

Hei, de fleste av oss er nå tilbake på skole og jobb og kanskje har nettopp du startet et nytt sted, og kjenner ingen. For mange, inkludert meg selv er det utrolig vanskelig å komme ut av komfortsonen sin og snakke med nye mennesker. Hvis alle bare kan gi litt av seg selv, og kaste bort den “im the queen/king” holdningen, så ville det blitt så mye lettere å bevege seg ut av komfortsonen sin. Et lite smil til han kjekke på jobben, et hei til den søte jenta på skolen, en likes på instagram og ikke minst, hold opp døra til den stakkars læreren som bærer utalige mange bøker. Det er så lite som skal til, for at et annet menneske kan føle seg tusen ganger bedre. Alltid ha sitatet “Gjør mot andre, som du vil at andre skal gjøre med deg” i bakhode, for det stemmer så utrolig bra. Jeg veit, at et “hei” fra han kjekke på skolen, kan få meg i et så mye bedre humør, og jeg kan til og med smile av tanken på det resten av dagen. Så open up people, og by på deg selv! 🙂 


Ble utrolig glad i dag, så og si alle pakkene mine har ankommet. Gleder meg til å vise dere i et seinere innlegg. 

Hva gjør du for å glede andre?

-Crristine ;*

17 kommentarer

Siste innlegg