HVEM ER CRISTINE?

..hvem er Cristine Svendsen, bloggeren bak Cristines.blogg.no. Jeg er ei 19år gammel jente, fra byen kongsberg. Hverdagene mine består av skole, trening og jobb. Jeg er veldig glad i å trene når jeg først får kommet meg ut i skogen, eller inn på treningssenteret. Er over middels opptatt av hva jeg spiser, men potetgull i helgene må til. Jeg jobber på et barneavlastnings bolig, noe jeg trives godt med. Skoleåret 2014/ 2015 skal jeg tilbake på IB (internal Baccalaureate AKA engelsk skole) og forbrede fagene mine fra ifjord, dette ser jeg veldig frem til
Jeg er ei livsglad og koselig jente, som er ekstremt ryddig, kontrollfrik og til tider veldig sjenert. Jeg er utrolig glad i å jobbe og ha noe å gjøre, men elsker også det å kunne slappe helt av. 
Håper så mange av dere vil lese denne bloggen, og har dere noen tips til hva eller hvordan jeg skal blogge, så kommenter 🙂 

-Yndlingsfarge: ROSA 
-Yndlingsmat: Taco eller biff 
-Yndlingsskuespiller: Angelina Jolie
-Yndlingmusikk: ??nesten alle 
-Yndlingbutikk: BikBok
-Yndlingsbøker: Fifty Shades  

Ha en fin tirsdag videre, og kommenter gjerne hvem du er?
– Cristine  

11 kommentarer

Siste innlegg