FIRST DAY OF SCHOOL – INNKJØP

Nei, ikke akuratt, jeg starter ikke på skolen før imorra, men jeg gleder meg. Håper alle nyter å være tilbake i hverdagen. Dette skoleåret skal jeg forbedre fagene mine fra ifjord, så skal gå siste året på IB (Engelsk skole) “igjen”. 

..For meg så er starten på et nytt skoleår, det beste. Nye muligheter, ser vennene igjen og en del skjer.
Var forresten i byen med veninna mi Sara på lørdagen, og svei av noen tusen lapper + at jeg shoppa på nettet. Jeg kjøpte ikke veldig mye, men det jeg “trengte”, inkludert skolesaker og bensin på bilen. Merker høsten nærme seg sakte, men sikkert. Kjøpte derfor litt tykkere klær og et deilig rosa skjerf. 

Jakke Only 599,- 

Genser Only 259,-
Skjerf BikBok 199,- 

Genser BikBok 249,- 
Sko Shoeday 399,- 

Div topper BikBok 99 -> 299,-  
Div sminke H&M 20 -> 179,- 

Hvordan var dag / skoledag?  
-Kisses Cristine ;* 

20 kommentarer

Siste innlegg