JUST A DREAM

Hei flotte lesere. 

Dagdrøming.
Jeg eier en kjempe villa, med stort badebasseng, egen bar med disco, hjemmekino, treningsrom, et fantastisk stort kjøkken, mange soverom og bad, et enormt walk in closet (propet med alle klær, smykker og sko jeg kan drømme om), på kjøkkenet står drømme mannen og lager frokost. Jeg er tidlig oppe for å dra på kontoret (Mitt eget advokat firma), og den rosa ferrarien er nettopp polert av en av de fem husarbeiderene vi har til huset. Jeg er gift å hadde en fantastisk skreddersyd kjole på dagen og bryllup reisen tok sted på en øy i FIji. Minste bekymringen i livet er penger, jeg er en suksesfull advokat i USA og mannen min eier et av de mest suksesfulle firmaene i USA. Livet er perfekt og jeg har alt en jente/ dame kan drømme om. 

 
åå, drømmer drømmer. Håper virkelig livet mitt blir slik en vakker dag.  
 Hva er din drøm? 🙂

6 kommentarer
    1. Min drøm er en god jobb jeg trives i og som lønner meg såpass att jeg kan leve godt, og kan sørge for att min datter får en stabil og god fremtid. En snill kjæreste/ektemann som elsker meg (check 😉 ), og omringet av fantastiske venner om familie som alltid stiller opp for hverandre <3 Mangler bare en ring på fingeren, og en jobb som lønner godt.. 😀 ser neeesten målstreken ;D Lov å drømme.. 😀 jo forresten.. slenger på en fint passe stort hus som vi selv har tegnet som ligger litt utenfor byen, og 2 strøkne biler til meg og min kjære 😉 Så kan vesle chihuahuan våres få en mini villa også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg