MIN DAGBOK

Hei, lenge siden. 
Jeg starter opp igjen med bloggingen, fordi jeg savner å dele bilder og skrive om ting som skjer med dere (meg selv..). Har fikset bloggen med et nytt enkelt design fra Tonje, som lager flotte gratis-design.

Ting har skjedd siden sist; Stripet håret, Russeball, Spania, Prøver og innleveringer, Trening, Fester, Eksamer, Soving, Dietter, Selvbruning, Shopping, Jobbing, Roadtrip, Ble 19år, Russetiden, Mye syk, Venner, Champanje frokost, Knuste mobilen, Ny mobil, Graduation dinner, Ny Macbook, Sommerferie, Spania igjen, Operet mandlene, Masse sommerjobbing og nå er jeg superklar for et  nytt skoleår og blogginng. 

Jeg håper alle har brukt sommerferien på å lade opp til et nytt år med mye morro og mere stress. Jeg har ikke hatt mye tid til dette pga masse jobb #workaholic, men jeg har fortsatt hatt en super fin sommerferie. Startet med 2 uker i Spania, etterfulgt av operasjon (3uker hjemme), tilbake på jobb, og ellers har jeg nytet været i varme solrike Norge.

**BILDEDRYSS**

Ha en super bra søndag, og jeg ønsker alle som skal på skolen, ny skole, jobb, militæret, utlandet, flytting, osv..   LYKKE TIL! 😀 
Jeg håper familie, venner, bekjente og ukjente vil titte innom bloggen min og lese. Legg gjerne igjen en kommentar om hva du liker å lese om på blogger.  
Vi blogges, kisses Cristine ;*  

 

8 kommentarer
    1. Herlige bilder! lykke til med bloggen 🙂
      Jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, utrolig hyggelig om du vil gå inn og stille spørsmål!<3

    2. Ha en herlig søndag kjære deg! Lad opp før mandagen. 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg