Min bestevenn – ODA

Hei alle sammen i dag skal jeg ta opp noe viktig.

Noe av det viktigste i livet er å ha noen å alltid tenke på og en som man alltid kan stole på, nå tenker du kanskje “ahhh en kjæreste.. woohoo det er bra” men nei, da må jeg nok skuffe dere. Jeg snakker selvsagt om å kunne ha en bestevenn, og det har jeg……(trommevirvel) ODA!!

En bestevenn trenger ikke være naboen, den man sitter ved siden av i klassen eller en man kan klemme hver dag. For meg er vennskapet til Oda annerledes; er vi heldig rekker vi å skype før hun må sove, jeg kan klemme henne kanskje 2-3 ganger i året da vi ser hverandre, men samtidig har vi et vennskap som ingen kan bryte.

Oda-Poda min bor i Singapore noe som vil si at vi er 13 timer unna hverandre med fly, men hvis jeg en dag bestemmer meg for å gå vil dette ta meg 2648timer. Jeg er utrolig takknemmlig for at jeg rakk og bli kjent med Oda ca et halvt år før hun flyttet, og vi bare klaffet. Jeg dro til Singapore i sommer2013, men skal tilbake i sommer2014.

Oda drar tilbake til sin far imorra også flyr henne til singapore til lørdag/søndag, da må jeg vente i ca 6 månder før jeg ser henne igjen. Vi skal ut å spise imorra på Big-Horn steak house. Gleder meg veldig til å møte henne i sommer igjen.

ELSKER DEG ODA MIN <3
-Cristine

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg