ASS TO GRASS

Hei og hopp, mandag er topp. Neida skal ikke sitte her og late som at jeg hadde en kjempe super dag.. ehhe. Det verste jeg veit med hverdager er at det skjer så lite, er ikke noe å fortelle. Jeg kan jo skrive om skolen, men veit at dette ikke er noe gøy å lese om. Her er iallefall noen bilder av dagen min.

Igår på treningen, så klarte jeg 1rep max 65kg i knebøy, jeg er kjempeforøyd. Husker når jeg starta med knebøy for drøyt et halvt år siden klarte jeg stanga som er 20kg, så jeg ser en stor fremgang. Når jeg ser på bildene ser jeg at jeg burde gå enda lengre ned når jeg gjør denne øvelsen. Målet nå er og fortsette med samme tyngde, men gå dypere ned *ass to grass*, hehe.

Nå er det snart bort til trening igjen, og idag skal jeg kjøre bein. Igår ble det litt kjøring av alt, siden jeg var litt sliten, ops.

Ha en fin kveld og trening !
-Cristine

1 kommentar
    1. For å komme lenger ned må du først deloade, gå til 40kg, og sett deg helt ned. Prøver du det med 65kg og kommer deg i bånn kommer du ikke opp igjen :p
      Ser også på bilde at føttene dine kan vinkles mere utover.
      Kjør også tøyeøvelser før og etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg