Green Smoothie Recipi

Grønn smoothie ser veldig ekkelt ut, men jeg lover det smaker helt himmelsk. Du må bare prøve deg frem, det har jeg gjort og har endelig kommert frem til en oppskrift jeg liker. Glassene jeg har smoothien i heter “Norges-glass” og denne typen har plass til 1 liter. 

Du trenger til 1 liter smoothie
★ Spinat – En håndful
★ 2 Fryste bannaner
★ 2 kiwi
★ 1/2 Sitron
★ Ca 8-9dl vann

Prøv ut og nyyyyyt !!  
Har du noen gode smoothie oppskrifter på lur, så legg gjærne igjen en kommentar og fortell 🙂 

Ellers har det vært en helt vanlig lørdag, våknet rundt tre, lager meg smoothie, spiser middag hos bestemor&bestefar så kjører jeg Oda til toget. Nå er jeg klar til å gjøre litt lekser, som skal være ferdig til mandag. Går man på IB, er det aldri noe som heter ferie UTEN lekser/oppgaver.. 

-Cristine 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg